گرینیوم

درباره ی ما

گروه متخصص گرينيوم در سال ١٣٩٩ توسط خانم مهندس مريم آبسالان گياهپزشك گروه، با هدف درمان و احيای گیاهان بیمار،ارائه ی مشاوره های تخصصی گیاهپزشکی، فروش گیاهان سالم و با ماندگاری بالا، فروش کودهای تقویتی و درمانی تخصصی از برندهای مطرح غیر ایرانی، تولید خاک با گونه های مختلف گیاهی و … تاسیس گشته است.

عملکرد حرفه ایی، مشتری مدار و خدمات پس از فروش

ما برای وقت و هزینه شما که برای گیاهانتون صرف می‌کنید، ارزش فراوانی قائل هستیم برای همین، ما وقت‌شناس، منظم و حرفه ایی هستیم.

وقتی به منزل، شرکت و… میایم، ظاهر آراسته ایی داریم. در انجام کار سرعت العمل بالایی داریم، کیفیت و دقت کارمون بالاست. بعد از اتمام کار هم خیلی تمیز و مرتب هستیم و محیطی که کار انجام دادیم، تمیز تحویل میدیم.

خدمات پس از فروش داریم. مشتری رو بعد از درمان گیاه رها نمی‌کنیم و پیگیر سلامت گیاهانشون هستیم و مهمترین نکته، صادق هستیم یعنی اگر بدونیم گیاهی درمان نمیشه، هزینه اضافه دریافت نمی‌کنیم.

ما با توجه به دانش، تجربه و تخصص مون میتونیم متوجه بشیم که گیاهی درمان میشه یا خیر، اگر بدونیم گیاه درمان نمیشه به مشتری اطلاع میدیم و مشتری از این بابت خاطر جمع هست که اگر هزینه ایی پرداخت می‌کنند، حتما نتیجه میگیرند…

دانش، تخصص و تجربه چندین ساله

ما به صورت کاملاً علمی و حرفه ایی، خدمات ویزیت، مشاوره، درمان و نگهداری گیاهانتون رو انجام میدیم.

دانش علمی معتبر و تائید شده در مورد انواع بیماری‌های قارچی، آفات و مشکلات مختلف گیاهان و همین‌طور داشتن تجربه چندین ساله در نگهداری انواع گیاهان، به ما این امکان رو داده که بتونیم بهترین خدمت رو ارائه بدیم.

استفاده از محصولات با برند معتبر و تضمین شده

محصولاتی که برای گیاهان استفاده می‌کنیم و توی پکیج هامون هم موجود هستن، از بین بهترین برندهای شناخته شده دنیا انتخاب کردیم و کاملاً تست شده و تضمین شده هستند