سوالات مربوط به سفارشات
هزینه ی ارسال سفارشات در تهران، 80 هزار تومان
هزینه ی ارسال کود در تهران، 80 هزار تومان
هزینه ی ارسال خاک در تهران، 80 هزار تومان
اگر ساکن تهران و شهرهای اطراف هستید،در صورتی که سفارشتان پیش از ساعت 15 هر روز ثبت شده باشد 2 الی 3 روز کاری بعد به دستتان میرسد اما اگر پس از ساعت 15 ثبت سفارش کرده اید 4 الی 5 روز کاری بعد ارسال خواهد شد.
در صورتی که تایم مورد نظر شما بیشتر از زمان مقرر گرینیوم (یعنی بیشتر از حداقل 2 تا 3 روز کاری باشد) با هماهنگی قبلی امکان پذیر است.
خیر امکان ارسال فوری وجود ندارد.
سفارشات تنها در بازهای که اعلام شده یعنی طی یک تا سه روز کاری خدمتتان ارسال میشوند
شب پیش از ارسال سفارش، پیامکی دریافت خواهید کرد، که بازه ای 3 ساعته را اعلام میدارد.چنانچه تحویل امکانپذیر میباشد تایید کنید،در غیر اینصورت عدم حضور خود را اعلام کنید تا ساعتی دیگر با شما هماهنگ شود.در نهایت سفارش شما طی بازه ای که اعلام شده است خدمتتان ارسال میشود.
خیر در حال حاضر امکان تحویل حضوری سفارشات وجود ندارد
روش های ارسال و پیگیری سفارش
خیر متاسفانه چنین امکانی وجود ندارد
با توجه به حجم بالای سفارشات، تحت هیچ شرایطی امکان ارسال عکس برای ما وجود ندارد
تمامی محصولات مشابه عکس برای شما ارسال میشود و درصد خیلی کمی ممکن است با محصول داخل عکس متفاوت باشد
بله
شما میتوانید هنگام ثبت سفارش گزینه ارسال هدیه را فعال و آدرس و مشخصات هدیهگیرنده را وارد کنید،
تا در زمان مشخص شده به دست هدیهگیرنده برسد
خیر
همراه با محصول هیچ فاکتور یا صورتحسابی ارسال نمیشود، پس نگران این مورد نباشید
ما در گرینیوم تعدادی بسته بندی خلاقانه و زیبا به همراه کارت پستال مناسبتی با جمله ی مورد نظر شما برای سفارشاتی که جهت هدیه دادن به عزیزانتان ثبت می کنید، در نظر گرفتیم.
هزینه ی بسته بندی هدیه به همراه کارت تبریک 60 هزار تومان می باشد و به صورت جداگانه محاسبه می گردد.
هنگام انتخاب محصول میتوانید، مدل کارت پستال و متن مورد نظرتان را درج کنید تا برای شما ارسال شود
درصورتی که دربازه زمانی تعین شده پیک به محل اعزام شود و تحویل گیرنده حضور نداشتهباشد،
امکان برگشت محصول و ارسال مجدد وجود دارد
اما هزینه برگشت و ارسال مجدد محصول بر عهده مشتری میباشد
پیشنهاد میکنیم تا هماهنگی های لازم را پیش از ارسال سفارش، با هدیه گیرنده انجام دهید
خیر در حال حاضر در گرینیوم امکان ارسال فوری سفارشات وجود ندارد
در حال حاضر امکان خرید حضوری در گرینیوم وجود ندارد
سوالات متداول مربوط به محصولات
گلدانها و ملزومات عیناً مشابه تصویر داخل سایت خدمتتان ارسال میشود
اما از آنجایی که گیاه یک موجود زنده و طبیعی و منحصر بفرد است و هر گیاهی با گیاه دیگر در جزئیات اندکی متفاوت است، ممکن است گیاه ارسالی حدود 10 الی 15 درصد با گیاه داخل تصویر متفاوت باشد
خیر
متاسفانه امکان تغییر دادن در محصولات وجود ندارد
ما به شما این اطمینان را میدهیم که محصول کاملا سالم به دست شما میرسد
خیر. متاسفانه در گرینیوم امکان عودت وجه وجود ندارد.
اما اگر بر حسب اتفاق محصول با ایراد خدمتتان ارسال شد و ایراد پیش آمده را طی حداکثر 1 ساعت بعد از دریافت محصول اطلاع دادید، امکان تعویض محصول با محصول سالم با هزینه ی ارسال رایگان وجود دارد.
خیر. در گرینیوم امکان ارسال گلدان خالی وجود ندارد.
بله ما در گرینیوم محصول را دقیقا به همان صورت که داخل عکس میبینید، تقدیم شما خواهیم کرد
به همراه تمامی گیاهان سفارشی، کارت نگهداری مخصوص جهت یادگیری روش های نگهداری ارسال می گردد